loading...
بی حجابی
javad بازدید : 50 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)
خاطرات یک سرباز عراقی   


?di=1JOL
یه پسر بچه رو گرفتیم که ازش حرف بکشیم.

آوردنش سنگر من. خیلی کم سن و سال بود.
بهش گفتم: «مگه سن سربازی توی ایران ۱۸ سال تمام نیست؟»

سرش را تکان داد. گفتم: « تو که هنوز ۱۸ سالت نشده! »

بعد هم مسخره اش کردم و گفتم: « شاید به خاطر جنگ ،
امام خمینی کارش به جایی رسیده که دست به دامن شما
بچه ها شده و سن سربازی رو کم کرده؟ »

جوابش خیلی من رو اذیت کرد.

با لحن فیلسوفانه ای گفت: سن سربازی پایین نیومده ،
« سن عاشقی پایین اومده
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 295
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 194
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 468
  • بازدید ماه : 1,145
  • بازدید سال : 4,007
  • بازدید کلی : 39,364