loading...
بی حجابی
javad بازدید : 94 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)
\"wolf_lrrh.jpg\"

روزي دختري به من گفت:مي دونی با اين چادر مشكي شبيه چي شدي؟شبيه جادوگره تو فيلم سفيد برفي،آخه اونم مثل تو شنلش مشكي بود.منم گفتم:مي دوني شما هم شبيه چي هستي؟احتمالا مي خواي بگي من شبيه سفيد برفي هستم!مي خواي اينو بگي؟نه عزيزم.شما عين شنل قرمزي هستي،توي اين جنگل پرخطر با ناز راه ميري و گرگ ها هميشه دارن تعقيبت مي كنن.حاضرم شبيه يه جادوگر باشم تا نه خودم به گناه بيفته نه بقيه تا اين كه شنل قرمزي باشم.

 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 295
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 280
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 554
  • بازدید ماه : 1,231
  • بازدید سال : 4,093
  • بازدید کلی : 39,450