loading...
بی حجابی
javad بازدید : 78 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)
(بسم الله الرحمن الرحیم)

(برای مشاهده کامل متن،روی تیتر این پست کلیک کنید.)

این روزها که ترویج فرهنگ استفاده از چادر به یکی از دغدغه های زندگیم تبدیل شده، با دقت زیادی به مدل های مختلف چادر در محیط اطرافم نگاه می کنم. و از قضا چند وقت پیش در مترو با خانمی آشنا شدم که چادر بسیار زیبایی به سر داشت و تصمیم گرفتیم پس از معرفی چادر جلابیب که در گزارش پیشین برای مخاطبان عرضه شد، به بیان ویژگی های چادر حسنا بپردازیم. این نوع چادر، حجابی مثل چادرهای نیم دایره ساده داشت ولی طراحی اش بسیار متفاوت از چادرهای ساده بود. بر خلاف چادرهای ساده روی سر سنگینی نمی کرد و با مقنعه ای که همراه این نوع چادر عرضه می شد، حجاب کاملی را ارائه می نمود.
 
از صحبت‌های این خانم تقریبا ۳۵ ساله، متوجه شدم که نام این چادر حسنا است و احساس راحتی زیادی را برای زنان چادری به همراه دارد. او به خبرنگار رجانیوز گفت: آشنایی من با چادر حسنا به زمان دانشجویی‌ام بر می‌گردد. در ان زمان پسرم تنها شش ماه داشت و باید او را هر روز قبل از شروع کلاس به خانه مادرم می‌بردم، در آن مدت استفاده از چادرهای معمولی برایم کار بسیار سختی بود و به دنبال چادری می‌گشتم که راحت و به دور از هر گونه خودنمایی باشد. آنقدر گشتم تا اینکه یکی از دوستانم چادر حسنا را به من معرفی کرد و حالا نزدیک به شش سال است که از این نوع چادر استفاده می کنم و از این انتخاب بسیار راضی هستم.


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 295
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 300
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 574
  • بازدید ماه : 1,251
  • بازدید سال : 4,113
  • بازدید کلی : 39,470